© Drávamenti Óvodák Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat hivatalos honlapja - 2017 - 2024
Óvodák - tagintézmények Óvodák - tagintézmények
Bemutatkozás - Bolhó Tagóvoda Bemutatkozás - Bolhói Tagóvoda Óvodánk 1961-ben épült át családi házból, többszörösen bővített és felújított. 1999 nyarán egy teljes körű átalakítás során kapta meg mai formáját. 2009-ben akadálymentesítés és nyílászáró cserék történtek. Az óvoda Bolhó község főutcáján helyezkedik el, közel a Tőzegtóhoz, egy hatalmas réthez, és egy mezőgazdasági úthoz, mely kiválóan alkalmas kerékpártúrákhoz, hosszú sétákhoz. A település munkalehetőség szempontjából erősen elmaradott. A településen magas a munkanélküli segélyből, szociális járadékból és rokkantnyugdíjból élők száma. A lakosság elöregedőben van, kevés a fiatal és a gyermek, magas a szociokulturálisan elmaradott családok száma. A település munkalehetőség szempontjából erősen elmaradott. A településen magas a munkanélküli segélyből, szociális járadékból és rokkantnyugdíjból élők száma. Óvodánk egy vegyes összetételű csoporttal működik. Óvodánkban 2 fő szakképzett óvodapedagógus, 2 fő dajka, illetve egy pedagógiai asszisztens biztosítja a nyugodt, szeretetteljes körülményeket a gyermekeknek. Udvarunk teljes terjedelmében gyeppel borított, kevésbé tagolt, korszerű játékokkal felszerelt. Csoportszobáink tágasak, világosak, természetes anyagból készült dekoráció biztosítja az esztétikus környezetet. Fontosnak tartjuk az egészségvédelemmel, egészségfejlesztéssel kapcsolatos programok, tevékenységek szervezését, ezekbe minél több szülő bevonását. Továbbá meghatározó a Cigány Kisebbségi Önkormányzattal való együttműködés, a cigány kultúra megismerése, beépítése a nevelési gyakorlatba.